Otázky a odpovědi
Připojení k internetu nefunguje. Co mám dělat?
- Vypojte a opět zapojte zařízení z elektrické energie na dobu přibližně jedné minuty. Jak adaptér od wifi routeru tak adaptér POE k anténě (pokud jí máte).
- Zkontrolujte správné zapojení kabeláže. Je možné, že jste při stěhování či úklidu omylem některý vypojili.
- Pokud připojení nefunguje jen na jednom počítači a na ostatních zařízeních je vše v pořádku, restartujte jej. Dále pak zkontrolujte, zda je v počítači zapnutá wifi nebo není odpojený datový kabel.
- Nový telefon nebo notebook je nejprve potřeba připojit k Vaší bezdrátové síti pomocí hesla, které najdete na štítku umístěném na wifi routru.
- V žádném případě nemačkejte na žádném zařízení tlačítko reset.
- Pokud si stále nevíte rady, zavolejte naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme.
Připojení k internetu je velmi pomalé.
- Připojte notebook nebo PC k datovému kabelu, který přivádí internet do wifi routru.
To zajistí, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení (všechna zařízení připojená ve vaší síti se o rychlost dělí). - Zkontrolujte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, případně vypněte torrenty a podobné služby, abyste se vyhnuli nepřesnému výsledku měření.
- Pro měření rychlosti použijte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo speedtest.cesnet.cz.
- Z naměřených hodnot downloadu, uploadu a pingu udělejte printscreen a ten nám zašlete na email pripojeni@freelom.net
Kde si mohu stáhnout faktury za internet?
Po přihlášení na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz.
Kde najdu OKU kód?
Po přihlášení na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz.
Váš OKU kód je zároveň Vaše zákaznické číslo a Variabilní symbol pro platbu.
Kde najdu údaje pro přihlášení na zákaznický portál?
Na podkladech pro zavedení trvalého příkazu nebo na každé faktuře za připojení k internetu.
Kde najdu podklady pro zavedení trvalého příkazu?
Na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz v sekci smlouvy.
K jakému datu si mám zavést trvalý příkaz na platbu?
K datu, které Vám vyhovuje, tak aby nám platba dorazila během měsíce, na který je určena. Většina zákazníků si například nastavuje patnáctý den v měsíci.
Jaký mám u platby použít variabilní symbol, když číslo faktury je každý měsíc jiné?
Při platbě trvalým příkazem použijte Vaše zákaznické číslo.