Karla Čapka 1085
Lomnice nad Popelkou

w

+420 774 406 738
+420 774 406 739

Otázky a odpovědi

Připojení k internetu nefunguje. Co mám dělat?

  1. Vypojte a opět zapojte zařízení z elektrické energie na dobu přibližně jedné minuty. Jak adaptér od wifi routeru tak adaptér POE k anténě (pokud jí máte).
  2. Zkontrolujte správné zapojení kabeláže. Je možné, že jste při stěhování či úklidu omylem některý vypojili.
  3. Pokud připojení nefunguje jen na jednom počítači a na ostatních zařízeních je vše v pořádku, restartujte jej. Dále pak zkontrolujte, zda je v počítači zapnutá wifi nebo není odpojený datový kabel.
  4. Nový telefon nebo notebook je nejprve potřeba připojit k Vaší bezdrátové síti pomocí hesla, které najdete na štítku umístěném na wifi routru.
  5. V žádném případě nemačkejte na žádném zařízení tlačítko reset.
  6. Pokud si stále nevíte rady, zavolejte naši zákaznickou podporu, kde Vám rádi pomůžeme. 

Připojení k internetu je velmi pomalé.

  1. Připojte notebook nebo PC k datovému kabelu, který přivádí internet do wifi routru.
    To zajistí, aby bylo připojeno pouze jedno zařízení (všechna zařízení připojená ve vaší síti se o rychlost dělí).
  2. Zkontrolujte, zda počítač nestahuje automatické aktualizace, případně vypněte torrenty a podobné služby, abyste se vyhnuli nepřesnému výsledku měření.
  3. Pro měření rychlosti použijte ověřené stránky: www.speedtest.net nebo speedtest.cesnet.cz.
  4. Z naměřených hodnot downloadu, uploadu a pingu udělejte printscreen a ten nám zašlete na email pripojeni@freelom.net

Kde si mohu stáhnout faktury za internet?

Po přihlášení na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz.

Kde najdu OKU kód?

Po přihlášení na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz.

Váš OKU kód je zároveň Vaše zákaznické číslo a Variabilní symbol pro platbu. 

Kde najdu údaje pro přihlášení na zákaznický portál?

Na podkladech pro zavedení trvalého příkazu nebo na každé faktuře za připojení k internetu.

Kde najdu podklady pro zavedení trvalého příkazu?

Na zákaznickém portálu http://klienti.freelom.cz v sekci smlouvy.

K jakému datu si mám zavést trvalý příkaz na platbu?

K datu, které Vám vyhovuje, tak aby nám platba dorazila během měsíce, na který je určena. Většina zákazníků si například nastavuje patnáctý den v měsíci.

Jaký mám u platby použít variabilní symbol, když číslo faktury je každý měsíc jiné?

Při platbě trvalým příkazem použijte Vaše zákaznické číslo.